کاغذ دیواری آمریکایی بهترین نوع کاغذ دیواریست
نوشته شده توسط : فرناز اسدی

در بازار کاغذ دیواری میتونم بگم بهترین جنس کاغذ دیواری کاغذ دیواری آمریکایی هستش من حدود 8 ساله که تو کار کاغذ دیواری هستم و مغازه فروش کاغذ دیواری دارم چون کاغذ دیواری های آمریکایی هم قابل شستشو هستن و هم کیفیت بالایی دارن بیشتر فروش میرن این کاغذ دیواری ها نه خرابی داره و نه اینکه مث بقیه کاغذ دیواری ها بعد از مدتی کیفیت خودش رو از دست میده تنها دلیلی که من بهتون کاغذ دیواری آمریکایی رو پیشنهاد میکنم اینه که این کاغذ دیواری ها به دلیل نداشتن ترکیب پلاستیک در خودشون میتونن واقعا براتون عمر زیادی داشته باشن و همینطور خیلی پیش میاد که بعد از مدتی کاغذ دیواری سر و شکل خودش رو از دست بده یا طرحش خراب بشه ولی خب کاغذ دیواری های آمریکایی اغلب هم از طرف شرکت گارانتی شده و هم اینکه ضمانت تعویض داره برای همین ما میتونیم این کاغذ دیواری ها رو با خیال راحت به مصرف کننده بفروشیم بدون اینکه مشکلی داشته باشیم البته لازمه بهتون بگم که من برای کاغذ دیواری آمریکایی با سایت ساختمون دات کام کار میکنم و خرید کاغذ دیواری کاغذ دیواری آمریکایی برای مغازه رو از این سایت انجام میدم چون هم با این کار میتونم با قیمت خوبی خریداری کنم و سود خوبی داشته باشم و هم اینکه خیالم از گارانتی و ضمانت و نصب رایگان راحت باشه.





:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: